21 Ocak 2016 Perşembe

Doğru deri ceket kombini ve seçimi !






Ya ben şu sade deri ceket giyenleri anlamıyorum bence bi deri ceket fazla ayrıntıya sahip olmalı fazla fermaurlu olmalı ve biri deri ceketteki en güzel ayrıntıda kollarındaki fermaurdur bugünkü kombinim deri monnt bi nevi motorcu stili olarak halk dilinde bilinen :D Diğer yayınımda cepkeni kazakla kombinlemiştim bugünde aynısını yaptım. (Deri ceketin altında :D ) Bu sene kış fazla sert boğazlı kazakta fazlasıyla stil artık v yaka kazakları bi kenara bırakalım ve boğazlı kazaklara biraz daha şans verelim ben öyle yaptım hem üşümüyorum hem stilimi gösteriyorum :D
Şunu söyleyeyim deri ceketle ilgili deri ceketin genellikle bel üstü olanlar spor duruyo ve daha hoş bir görüntü sahibi olursunuz benden demesi bel üstü deri ceketlerde istediğiniz ayrıntıyı gösterebilirsiniz örneğin uzun bir t-shirt cıkarabilirsiniz altından bunu diğer yayınlarımda göstermeye çalışacağım :D Anlatamadım şimdi :D

0 yorum:

Yorum Gönder